Valt inlägg:
#32 Per W. Jag är bara ArHofientlig, intessant att du tycker det, för att det går att tolka på olika sätt. Det första jag tänker på är hur dina argument tog slut på saklig grund och då blev det ArHofientligt som förvärrat din situation, att finna sakargument. Jag har en annan teori som går ut på, att du vill närma dig CMO och det kan du aldrig, han spelar i en högre division och släpper ingen inpå livet, så hos honom kammar du noll. Om du imponerar på mig när du skriver märkliga saker som inte är med sanningen överstämmande? givetvis inte. Du borde ta en dialog med vår vän Peter som har ett rörligt intellekt som är en klar tillgång för honom att förstå vad gränserna går, hur vi bemöter varandras åsikter. Alltså jag har svårt att förlika mig med dina åsikter mellan varven, men det innebär inte att jag fördömer dig som person. CMO hade samma inställning till mig som du har, men hans eget förnuft har sagt till honom att personen ArHo är det inget större fel på utan hans åsikter. Forts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?