Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ordet Demokrati betyder folkstyre. Om man utgår ifrån att ge folket makten i ett land, så kommer det tusen invändningar mot detta att folket skulle kunna bli sina egna beslutsfattare under största personliga ansvar. Min syn på detta är att vi inte är mogna för detta att stå på egna ben på grund utav 100 år av socialim där överhögheten tänkt åt oss Hjärntvättning Se på den stackars Unto som ihärdigt klamrar sig fast vid Marx och Lenins lära, han är ett typexempel på att ha blivit hjärntvättad. Jag vet att du Leif är en påläst och klok karl som det visades när du ledsnade på vänsterörelsen. Själv gick jag samma väg i mina tonår, redan då förstod jag, att söka efter människans frihet och inte att uppgå i något inskränkt förbund och på den vägen är jag. Alltså jag har inte några som helst sympatier med något riksdagsparti och därför började att skriva på en egen ideologi som skall vara gynnsam för alla invånare i ett land. Därför är jag totalt emot en globaliserad värld dessutom.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?