Valt inlägg:
#61 Peter, om jag inte respekterade alla människor som har något relevant att komma med, vore jag dum. Att respektera dig Peter vore jag tacksam över att få göra, men det blir svårt när du kommer med inlägg som har hånfulla undertoner, som man kan förvänta sig av en extremist som har ledsnat på livet på något sätt och struntar i vad han kostar på sig. Okej, jag är medveten om att jag avslöjat dig offentligt som en opasslig person men du har ju själv velat ha det på det sättet. Om jag vore i dina kläder skulle jag sätta mig in i faktiska omständigheter och undvika en enkelriktad framtoning. Det finns något som heter att vara flexibel som människa, när du Peter har tagit på dig den västen så blir du en förstående person och kan sätta dig in i den verklighet som råder, alltså du måste revidera din människosyn som lutar åt det Fascistiska hållet för närvarande.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?