Rapportera inlägg

Valt inlägg:

För många som är i ett själsligt välbefinnande, tack vare sin tro på Gud är det absolut inte något fel med tvärtom ett sundhetstecken. Sedan att man kan nå samma resultat av välbefinnande med någon annan metod är ju lika sunt och riktigt. Alltså vad är det för fel att ha tankar och värderingar som gör att vi mår bra, detta bör alla tänka på, innan man nedvärderar troende människor. Hur kan man nå en sinnesfrid som är hållbar i alla väder´egentligen, den frågan är faktiskt värd att diskutera. Personligen fann jag min sinnesfrid efter en dödshotande sjukdom men skickliga kiruger botade mig. Alltså jag fick ett förlängt liv brukar jag tänka och därutav infann sig en ödmjukhet inför livet men också mot mina medmänniskor. Detta har givit mig en bestående sinnesfrid som tycks vara orubblig m.a.o. jag mår oförskämt bra och förmodligen är det så här en människa ska skall må" för att känna tacksamhet till livet och framförallt den medkänsla man har fått för andra människor som inte mår så bra.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?