Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif-Arne om jag har fler identiteter spelar inte någon som helst roll! Du känner inte mig mer än ytlgt oavsett vad jag heter och likadant när det gäller dig, jag känner till din ytlighet men bakom fasaden finns ditt posetiva rätta jag. Så dum är jag inte trots mina sjuttio år, inte ens gaggig, jag är en ytterst medveten person som i sak avskyr barnsliga påhopp som bygger på missförstånd och rena elakheterna. Nu anser jag inte du vara elak i din ironi som faktiskt kan vara en rolig läsning ibland. Självklart är du en skärpt person som jag mellan varven imponeras utav för din kunnighet. Därför bär det emot att kritisera dig, men du gjorde en blunder att anmäla mig för plagiat som i sak var tillåten av upphovsmannen. Men märk väl inte genom din påstådda tidning. Jag har redan en bloggsida och genom den så fick jag kontakt med upphovsmannen och hans artikel som jag sedemera hittade i en tidning på bibloteket och då tog jag kontakt och fick tillåtelse att använda upphovsmannens artikel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?