Valt inlägg:
Har vi som skriver en livsviktig uppgift att fylla, för i så fall borde vi skriva böcker och allmänna inlagor i massmedia och ställa upp på intervjuer om man har den inställningen att vara oumbärlig som summering av vårt ego. Finns det några direkta bevis på, att det som skrivs på Sourze ger ett eko ute i samhället som gör att vi känner oss inflytelserika och är att räkna med? Personligen skriver jag bara för att det är en kul att ventilera åsikter, sen om någon anammar vad jag tycker och tänker eller inte, störs jag inte utav. Att alltid vilja ha rätt är en sak men att kräva detsamma, är något helt annat, som ger upprinnelsen till personangrepp i giftiga ordalag och sedan är cirkusen igång. Arne blev införstådd i det här och lovade mig att ta detta i beaktande som kanske ger honom en viss upprättelse i förlängningen, om han nu tänker hävda sin plats här med sitt skrivande och eventuellt anpassa sig till genomsnittet av hyggligt folk som skriver lite mer rumsrent det återstår att se.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?