Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#6 Ja du Janne, du är lycklig du som undrar över något så banalt. Inte för att jag tror att hela världen går under för det, men det finns något anmärkningsvärt som kan få det svenska folket att gå under och vi är redan på god väg. Efter en mångårig politisk propaganda mot svenskheten har våra folkvalda lyckats förträfligt i sitt landsförräderi, åtminstone att förklena oss svenskar som mindre värda än andra folkslag. Hur märks effekten av detta? Jo, Unto och vi andra lägger all vår koncentration på vad som händer i ett annat land som är så typiskt för dem som inte vågar stå upp för sitt eget. Jag menar helt enkelt att vi svenkar är så vansinnigt indoktrinerade så att vi formligen avgudar våra politiker som små allvetande gudar och just därför känner jag det maplacerat att säga gud välsigne dig. Visst, det finns ett undantag den kvinnliga guden Mona Sahlin har hamnat i onåd gud bevars, men i sak har vi vår gudom i politikernas händer.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?