Valt inlägg:
18/ Det där hände lite före min tid här på Sourze men det var roligt att läsa diskussionen. Jag får tillstå att debatten höll något högre klass på den tiden, och den där Viktor verkar ha varit en supertrevlig typ! När jag började läsa på Sourze så fanns där en otrevlig och arrogant typ som kallade sig Amerika-Mike, men ungefär samtidigt som jag började skriva så dök det i stället upp en ungefär lika arrogant yngling som kallade sig CMO. Han debatterade ofta med någon som skrev sig Unto S. Med tiden har denne CMO och denne Unto S förändrats och blivit betydligt vänligare i tonen - av någon underlig anledning! Även jag har tappat en del av den stuns jag hade i debatterna i början, men det beror nog mest på att intresset inte är detsamma som för några år sedan. Men som sagt det var roligt att läsa vad Viktor och dr Mike hade att anföra - seriositeten var i alla fall inget att klaga på!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?