Rapportera inlägg

Valt inlägg:

4 Leif Arne:Just Bayern har jag alltid föreslaget. Eller en annan del av Tyskland.Min syster säger dock emot mig:Alla eurpeiska judar som dog i förintelsen var redan medborgare sedan flera 100 år i olika Europeiska länder:Tyskland,Frankrike,Spanien ,Skandinavien.Vad de kan begära är att bli första klasens medborgare med lika rättigheter som alla andra.Man kan bara inte ta ett främmande land där folket bott i många 100 år genertionsvis o ge bort det till en främmande makt!Ska vi ha tillbaka våra delar av Finland i så fall o ska vi ge Danmark Skåne o Norge Bohuslän eller hur var det nu??Varför kan inte våra samer kräva ett fritt Lappland.De har ju diskriminerats i århundaden? Norrlänningarna säger ni? Gör som Israle:sätt dem i läger.Jag nämner inte folkmorden i Amerika ,Australien eller koloniseringarnas fjärran östern o Afrika.Men Hitler utrotade nästan Europas zigenare:vilktet land bör vi ta o ge dem? De har det fruktansvärt nästan över hela Europa .Östra särskilt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?