Valt inlägg:
Att fru Skarp nu efter den vilda och ibland väldigt ensidiga Expressen Aftonbladet diskussionen skickar ut ett meddelande till samtliga bokhandlare i Sverige med uppmaningen att flytta böckerna Gömda och Asyl av Liza Mörklund, förlåt Marklund ska det vara, från kategorin "Biografi" till kategorin " Romaner" gör ingen skillnad för mig. När det står "sann historia" ska det också vara en sann historia, som till exempel min egen som jag själv skrivit. Annars är det en förbannad dikt, ingenting annat. Men det var ett politiskt projekt som Liza M uttryckte det. Tjusigt, nu vet vi vad det betyder, att politik inte är annat än uppbyggt på lögner. Mona Sahlin, väninna till Liza M, kanske inte är fullt lika positivt inställd till böckerna som hon en gång var. I vilket fall borde Mona Sahlin hädanefter kolla både en och två gånger innan hon tar goda råd från Liza Marklund.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?