Rapportera inlägg

Valt inlägg:

forts/ Det värsta med denna bok är vilka konsekvenser den har fått i egenskap av "helt sann berättelse" och som C O Schlyter delvis belyser. Därför finns det anledning att kritiskt titta på vad Monica Antonsson gör nu egentligen. Hon hänger uppenbart ut namn och hävdar också sanningar i en partsinlaga. Skulle det visa sig att Maria Eriksson har polisanmält och vittnat falskt kring påstådda allvarliga händelser i boken så är det ett rättsärende, menar jag, och inte ett scoop för Monica A: s att frossa i. Jag tycker i Monicas A: s fall uppstår också frågan om hon personligen har även ett intresse i att slå till hårt och skoningslöst p g a att hon blev blåst av denna Maria Eriksson redan från början. Hon VET ju om det, anar att det står inte rätt till, men fortsätter sig låtas duperas. Läs hennes intervju med C O Schlyter. Jag menar det framgår tydligt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?