Valt inlägg:
Jag saknar faktiskt förståelsen för andra människor görande och låtande, både här och ute i samhället. Att lära sig att förstå sig på sina medmänniskor skulle vara ett specialämne i alla skolor världen. I bristen att inte kunna förstå utan förutfattade meningar är faktiskt en av människans största svagheter som märks under begreppet "jag är finare än du" som skall vara en förlåtande faktor för att sätta sig på folk. Politiken när det gäller invandringen ligger under begreppet "jag är finare än du" därutav tiger man ihjäl sanningen om vår mångetniska kultur som inte är till gagn för någon utan man kan lätt se det som ett gigantiskt samhällsproblem. Ett olösligt problem som politikerna helst vill sopa under mattan och under tiden de försöker finna en lösning, lever de under begreppet att vara ädel och storsint, som de markerar med att vara finare än du.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?