Valt inlägg:
Jag rekommenderar alla att läsa boken Den tolfte planeten, för att bättre förstå att man inte skall degradera några folkslag överhuvud taget som jag ser som en ointelligent handling som skämmer ut oss. Med det vill jag ha sagt att vara svensk och fördöma svenska folket mer eller mindre som Mona Sahlin gör" har med bristande intelligens att göra. Om hon vill stå högt i gunst hos invandrare så får hon väl fortsätta att krumbukta sig för dem, men hon behöver inte degradera svenska folket för den sakens skull. Jag har en gyllene regel uppför dig anständigt så blir du anständigt bemött. Jag träffade en Egyptisk tjej på idag som var helt underbar i mina ögon bara för att hon bjussa på sig själv med att vara glad och trevlig, sådant glömmer jag inte i första taget, tänk om vi svenskar bemötte varandra med samma stil och tillika våra invandrare jag gör det kan jag försäkra, därför kan jag umgås med invandrare, så enkelt vinner man sin gunst hos andra människor.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?