Valt inlägg:
Janne B: Du tycks ha outtömliga källar med kunskaper och erfarenheter, som jag tacksamt tar för mig av! I min ungdom vikarierade jag en kort tid på Edelviks folkhögskola i Burträsk och förvisso var där och då en alkoholfri zon!Idag är det så illa, att var 7:e flicka som föds i Sverige kommer att få en nära släkting en far,bror eller son eller bli gift med en man som är alkoholist! OVÄRDIGT ETT CIVILISERAT SAMHÄLLE. Av 20 pojkar kommer 18 att använda alkohol - vi har ca 12 absolutister. Var 12:e pojke kommer att få svåra sociala och/eller medicinska komplikationer. Vi har i vårt samhälle inget annat miljögift med sådana konsekvenser.Anrtag att en bilmodell hade egenskaper som gör att var 12:e bilförare råkar ut för en mycket svår olyckshändelse - vad skulle Du säga om Din arbetskamrat berättar att han köpt en sådan till sin dotter som nyss tagit körkortet?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?