Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Birgitta: Det kan kännas att veta att man glider över i en ny epok .När min flicka drog till London vid 16 år o hennes ett år äldre bror blev sambo satt jag i dotterns rum i månader o grät medan jag spelade hennes efterlämnade musik.Alphaville.Det kallas Emty nest syndrom: I dag har hon o maken fortfarande lägenheten under mig i vårat hus o jag förstår inte vad som var så sorgligt den gången? Men vi räds förändringar.Min gamla Bamse snubblar ibland på stegen o jag vet ju att bara en av 10 S:t bernharshundar uppnår 10 års ålder så jag iaktar varenda tecken med sorg i hjärtat:Hna är 10 .Förr hade jag alltid en yngre hund av samma ras. I dag kan jag inte längre hålla Bamse:han välter mig enkelt sedan flera år:det var den kära som stod för råstyrkan när 80 kilo muskler kastar sig framåt.Så han blir min siste av min favoritras.Liksom katerna som förr var en 3-4 st.Nu kan jag inte skaffa en ny katt för de kan leva i många år o det kan inte vi .men jag har min basset Bellman

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?