Valt inlägg:
Gunnar L, Vi pratade om Succè i natt, med detta begrepp att alla som skriver på Sourze skall ha en Succèskrivande framtoning för att eventuellt falla dig i smaken känns lite märkligt. Hitintills har väl ingen nått någon form av succè med sitt skrivande eller är det så att du syftar på den enskilda individen framtoning att han/hon skall vara själva succèn? I det stora hela är det hyggligt folk som skriver på Sourze med några undantag enligt mitt förmenande som jag ser som helt naturligt givetvis. Om vi sedan skall betygsätta vad vi skriver om så kan den hyggligaste människan begå misstag, vilket jag är uppmärksam på, men för den skull degraderar jag ingen, utan kan ha överseende med detta. Att vara utsatt som jag, av okväden och ändå hålla färgen är det nog få förunnat att klara utav. I sak tar jag sådant blaha för vad det är, noll och ingenting egentligen för det är totalt utan värde, möjligtvis ser jag syndaren som en mindre bemedlad person. bortse......
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?