Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#11 Men gullgossen CMO gör succè hela tiden, men det är det minsta läsarna anser! Och vem är intresserad av att göra Succè, jag vet vad jag kan och vet vem jag är, det behöver ingen försöka tala om för mig, för i sak är det totalt ointressant. Det gäller varken för dig eller mig eller någon annan på Souze. Tänk om vi kunde resonera som vuxna människor utan spott och spe och enbart höll oss till sakfrågor, vad t.ex. du och jag kan göra för vårt land, sådant är jag inne på, plus några till men vi skall tystas medetsamma när vi vill ha igång en saklig och seriös debatt. Jag ger beröm till Leif-Arne för de inlägg han gjort under dagen, han förstår värdet utav att vara seriös och det kan du också Gunnar förmedla mellan varven. Personligen har jag fullt upp med att freda mig för CMO, visst är jag medveten om att han vill tråka ut mig från Sourze men min stridsvilja bara ökas på varje gång han kränker mig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?