Valt inlägg:
En president är ingen back på fotbollsplanen ursäkta sportmetaforen men jag börjar fatta nivån på diskussionen. Man skickar inte in honom och kollar formen för dagen. Obama är en politiker med en förfluten och en agenda, som dessutom företräder ett politiskt parti med en plattform för inte tala om hans dolda agenda och mindre synliga sponsorer. eftersom jag har tidigare argumenterat att den enda möjligheten för riktig "change" beror på folkets fortsatta aktiva engagemang och trycket som Obamasupportrarna utöver på sin kandidat, ser jag ingen anledning att bara låta honom vara och vänta på reform - speciellt när han inte artikulerat reformerna utan mest snackat om "change". Jag delar inte tron på att han plötsligt kommer att fatta allvaret i världens prekära läge och göra tvärtom det han och hans parti hela tiden sagt och gjort. Förresten, varför ska vi någonsin sluta vara kritiska? För risken att tråka ut folk? Som sagt, det där med melodifestivalen verkar populärt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?