Valt inlägg:
#48 Janne, självklart påverkar USA övriga världen men för den skull behöver man inte lägga all koncentration på Over där. Vi har ett eget land som vi behöver orda om. Så här ser jag det, om varje land skötte sina egna angelägenheter till det optimala som vägledning för att få en nöjd befolkning så vore mycket vunnet givetvis, men tyvärr fungerar det inte så, nej våra ledare ska jämt och ständigt lägga sin energi på andra länders görande och låtande? Du som jag vet så väl att våra politiker vill så gärna att Sverige skall ses som ett föredömligt föregångsland, men är vi det? Nej, inte ur mitt perspektiv sett. Patrick du får komma in på ett hörn här, jag syftade i första hand på ett ältande om en enskild person alltså Obama som står en upp i halsen, lår grabben verka som president en tid sedan finns det säkert mycket att orda om, ta inte ut nåpgot i förskott som du vet ett dugg om egentligen när det gäller Obamas kommande och låtande eller hur?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?