Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hela vitsen med text är att man läser efter behag, man väljer själv vad man läser. Jag försäkrar dig att det mesta på denna sajt går förbi mig helt ouppmärksammat. Vill folk läsa om Melodifestival och sådant dravel får de gärna göra det. Jag försöker kommentera skeenden i mitt hemland under min samtid. De som är intresserad får ta del av det, eller så får man gärna strunta i mina texter och även hela USA om man vill. Det gör mig verkligen ingenting. Jag har ingen vidare ambition än att erbjuda rätt subjektiv analys som ett alternativt till svensk och mainstream-medias alltför bristfälliga rapportering. Men att inte ge ett dugg för vad världens enda imperium gör och hur det faktiskt inte bara bestämmer utan styr din tillvaro är bar verklighetsfrånvänd. 20 000 varslades i Sverige under November. Den här historiska och världsomspännande lågkonjunkturen har vi inte ens sett skuggan av ännu. Den kommer att få 30-talet Great Depression att framstå som en fjärt i vinden.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?