Valt inlägg:
#42 Patrick, ha förtröstan, så här ligger det till förmodar jag: Först och främst skall det sägas att vi inte älskar varandra och till detta har vi gjort en klassindelning på de som skriver på Sourze som det så sk. gamla gardet vill kontrollera över, att alla nya skribenter måste rätta sig i ledet och anpassa sig till det gamla gardets tycke och smak. Utan minsta självkritik avgör de vilka som skall accepteras i en fallande skall, personligen ligger jag långt ner på listan som har med ett gammal groll att göra som lindrigt sagt var vedevärdigt från inte minst ifrån CMO som är ute efter en hämd på mig, för att han blev satt på pottan av mig flera gånger om! Som ger dig en förståelse över den ärekränkning som CMO riktar mot mig. Sedan har vi det klassiska skälet till de dumma kommentarerna som kommer, om någon blir för ensidig och tjatig i något tema eller ämne. Obama i all ära, men att skriva artiklar i rad om honom känns nästan befängt i nuläget forts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?