Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#11 Janne, visste du, att jag tycker det är roligt och lärorikt att ta del av din kunskap, du har beträttat många gånger om händelser av orsak och verkan inom religionen som jag inte hade en aning om, det är mycket kunskap du lär oss. Som jag sagt tidigare är jag troende men inte religiös, en sökare om du så vill och därför är det viktigt för mig det du förmedlar. Sanning att säga är jag en djuplodad person som söker svar på livets gåtor och många har jag fått klarhet med, men mycket återstår ännu. Den följande rad giver jag dig att jag tycker om dig för din öppenhet att till varje pris försöka vara ärlig i alla sammanhang och du är förlåten om du råkar missuppfatta något som måtte vara få gånger vad jag förstår. Många tror säkert att jag är en hemsk typ med huggtänder och vassa klor? men ack så fel att ha den bilden av mig, visst medger jag att jag varit en drummel tidigare men så hårt ansatt jag blev tappade jag ansiktet totalt tyvärr och sa dumma saker utan omdöme.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?