Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Godmorgon alla underbara människor på Sourze. Om jag är morgonpigg? nej det är jag inte, men jag lade mig redan klockan nio igår kväll för ovanlighetens skull och nio timmars sömn får räcka. Har läst lite inlägg från igår och läste om vad CMO skrivit som är riktigt roande, för jag har verkligen sinne för humor och är av naturen en skojfrisk person, vilket Cmo skulle träna upp sig på, mig veterligen så har jag förstått att cmo är Sourze udda person med en särpräglad läggning "som ingen ann" vilket är lätt att läsa sig till, men inget ont över detta, han gör så gott han kan för att förolämpa folk som han ser som sin du och bror. Han tycks ha ett horn i sidan på den där Arho som jag inte riktigt förstår vad det bottnar i? Jag förstår att cmo och arho har varit i luven på varandra, men av vilken orsak och när i sådana fall, det skulle vara roligt och få någon upplysning om hur det egentligen ligger till med den saken.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?