Valt inlägg:
När min mamma dog för snart 13 år sedan så var jag också en övertygad ateist. Någon månad senare så tog jag på inrådan av en bekant, kontakt med ett medium som jag sedan besökte, det enda som jag då berättade för medium inför sittningen var att min mamma nyligen hade dött, och då såg hon min mamma för hon berättade mycket identiskt, hur min mamma såg ut när hon dog, och vad hon hade gjort när hon levde. Idag för 1 år så var jag tvungen att låta avliva en liten vit 15-årig obotligt sjuk honkatt, vars vänsteröga var skadat sedan mycket späd ålder. 19 dagar senare så besökte jag åter samma medium, och det enda jag då sa till henne inför sittningen, var att en anhörig till mej nyss hade dött, mediumet berättar då för mej att en liten vit katt vars vänstra öga var skadat satt invid mej. Tack vare dessa erfarenheter så betecknar jag mej numera som en agnostiker.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?