Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja Valdemar de är svårt och "förklar för den som inget begrip" som Ingemar Stenmark sa. Joakim, så här enkelt är det: du har rätt att protestera mot vad du vill jag har rätt att protestera mot din protester osv. Jag måste däremot acceptera dina egenheter inom lagens råmärken och du måste acceptera mina och andras egenheter inom lagens råmärken, även om du inte vill. I övrigt när det gäller vad det är viktigt att ta ställning mot anser jag t.ex att man ska ta klar ställning mot hot mot yttrandefriheten som t.ex när Muhammedteckningar leder till hot om mord och våld, eller till krav på censur, sådant får man aldrig acceptera, i min mening. MEN om man själv är lika lättstött och intolerant som de som man argumenterar mot, och river upp himmel och jord för att andra omedvetet eller medvetet provocerar ens sensibiliteter genom "symbolhandlingar, då har man moraliskt förlorat den kampen på förhand.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?