Valt inlägg:
#5. Visst har Du rätt när det gäller alla vänstertomtar som jobbar på SVT. Själv är jag lite kluven när det gäller SVT. Jag vill i princip att vi skall ha en offentligägd TV. Men jag svårt för alla töntprogram, som till förväxling liknar en del kommersiella kanalernas. I avsaknad av mer seriösa SVT-program har de kommersiella kanalerna nu upptäckt att det finns en efterfrågan som SVT inte tillgodser. Axess TV och TV8 är svenska sådana kanaler. Dessutom finns de internationella: History Ch, Travel Ch och alla varianter av Dicovery. Det jag tycker är tragiskt och som gäller både SVT och TV4 är att det saknas vettiga debattprogram. Istället föser man ihop 50 pers som skriker i munnen på varandra under max 45 min med avbrott från sk sidekicks eller "folk från gatan" alt inskickade mail. Var och en som fungerat som ordförande vet ju att det INTE går att ha ett vettig debatt med mer än ca 5 pers. Över det blir det bara monologer. Denna insikt verkar såväl SVT som TV4 helt sakna
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?