Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"De som lyckas genomskåda vad som händer kommer vanligtvis att avfärdas som dårar oavsett hur väl underbyggda deras argument eller källmaterial är." En fin, hog hast han satt sig pa. Under tidan vantar jag fortfarande pa ett val underbyggt argument fran Delavante, samt prov pa minimal kallkritisk formaga. Jag slosar inte tid pa att kolla upp hans kallor langre, men pa rakt arm kan jag se att han denna gang citerar atminstone Huxley fullstandigt ur sitt sammanhang. Sjalva hans grundargument gallande eliten ar heller inte pa langa vagar vare sig sa avancerat eller chockerande som han tycks intala sig sjalv. Finns det nagon vettig manniska som fornekar att en minoritet sitter pa majoriteten av varldens resurser och makt? Det ar ju for tusan allom bekant. Det ar nar Delavante med minst sagt bristande kallunderlag bl a havdar pa fullt allvar att denna "elit" skissar pa att satta datachip inuti vara huvuden for att styra oss med fjarrkontroll som det blir lojligt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?