Rapportera inlägg

Valt inlägg:

75-76 Om du läser min artikel, "SVT och jämställdhetsmatematiken" eller åtminstone gluttar igenom den så får du svar på dina frågor! T.ex även om förrförra valet och detta: Cítat aktuellt "Mest jämställda parti blev C med 54 kvinnor, S och MP fick 50". Jag länkar till den i nr 10 så definitivt är ingenting "ryckt ur sitt sammanhang"! De där citaten har ju inte jag hittat på. "Gifta ner sig" socialt är ju inte mer uppseendeväckande än det etablerade "lägre klasser" t.ex. Om detta finns också en länk till amerikansk forskning. Jag kan för min del knappast tänka mig något mer av "unken könsfördom" eller mer nedvärderande än överdrivet fjäskande för kvinnor såsom sker, vilket en hel del kvinnor också inser i ett flertal artiklar av kvinnor på sourze bl.a. Och du, som ändå är emot kvotering, varför riktar du dig inte till artikelförfattaren i stället? Nej du PerW, tåget har gått från centralstation och du är ute och "Volare"!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?