Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det gläder mig Daniel! Bättre generellt att försöka, än att göra ingenting alls eller att motverka! Det har Gore gjort, mer nytta än skada. Har han gjort det senare kommer han att falla. Med hans bakgrund finns det säkert inte minst ekonomiska tveksamheter. Dock, han ärvde oljeaktier i Occidental efter sin far. Värda minst 250.000 således drygt 1½ miljon. Prospekteringen i indianland i Colombia, som jag ej vet hur den slutade, var mest Clintons energiminister inblandad i. När det gäller zinkgruvan så fick Gore 570.000 för 30 års brytning, detta för att få en mängd giftigt slagg, som tydligen ej sprids på sin mark således. Han var nog inte ensam att bestämma, men om han nu sa ja, för mycket länge sedan, varför? Kanske påtryckningar om jobb? Annars hade ju P-O P kunnat skriva en annan artikel: "Gores miljöintressen hindrar gruvarbetare att kunna försörja sina familjer." Jag rekommenderar en genomläsning av dennes senaste 6 artiklar, med obesvarade kommentarer. "Miljöintresse"?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?