Valt inlägg:
22 Daniel Wijk. Jag betraktar mig som en i huvudsak seriös debattör, som använder satir som medel. Om du ser över P-O P:s senaste artiklar här ovan. Då kommer du att se att han inte vid något tillfälle kan finnas något undantag har bemött några kommentarer från mig eller andra. Hans artiklar är fulla av okunnighet viss skillnad i ekonomiartiklarna eller rena lögner, tendentiösa halvsanningar och vinklingar. Som om glaciärer där min länk ej bemöttes, vars försvinnande i främst Himalaya kommer att få stora konsekvenser. Likaså om "privat fiske", "mer skog än någonsin" osv, osv. Rent trams det mesta! Sedan begår du en logisk kullerbytta här. Att ta resurser från en ändlig källa och använda upp den slösaktigt, är helt annat än att använda samma källa för att bygga upp ett långsiktigt brukande, eller t.ex för att skapa fler "ändliga källor". T.ex vindkraft, solenergi, rädda nödvändig regnskog och natur från kortsiktig skövling.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?