Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Kent Katt/ Så gentilt, att du tror mig ha inverkan på hela svenska folket. Det är väl ändå att ta i så ini i h-e.Nu ska jag ta det så pedagogiskt jag kan.Nummer 1: Jag var inbjuden. Nummer 2: Jag gjorde exakt som jag var tillsagd, alltså vifta med handen när du vill ha ordet. Nummer 3: Jag viftade med handen 4ggr, fick inte ordet. Nummer 4: Då bröt jag mig in i samtaletkanske inte fint i allas ögon och med två fingrar, knackade jag Peter Sunde på axeln en gång. Nummer 5: Idag ringde Manne, researcher för Debatt, och beklagade att det blev som det blev. Att vare sig jag eller Peter Sunde fick rätt information innan direktsändningen startade. Nummer 6: På Peter Sundes blogg har jag bett om ursäkt för mitt tafsande och förklarat mitt stressiga igelliknande beteende. Nummer 7: Om du någon gång blir inbjuden till Debatt, ring mig innan, så jag vet vad jag kan klaga på, efteråt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?