Valt inlägg:
Nä, just det. Folk lägger inte ens märke till allehanda skyltar. Det var min poäng.
Hm de har iallafall gjort kommentatorsrutorna behändigare, Här på sourze, med mer läsarvänlig text och inte så FASLIGT mycket blink.
Har de lyssnat på mig? :-D Jag kommer nämligen in via Opera där jag installerat bort "allehanda blink och popup" och det är väldigt trivsamt om jag kan komma in på sourze även med kommentarer och inloggning via Opera
Alltså har vi bara i Sverige så här extremt mycket skyltar med förbud och avsedda platser, vagnar och tåg för olika behov.
JAG vill TILLÄGGA att jag TYCKER DET ÄR ETT GOTT FÖRSÖK. Verkligen, INGET ANNAT!
Men som sagt, är det bara i Sverige vi har så här mycket skyltar.
"Vagnar avsedda för familjer""Tysta vagnar""Vagnar med mobilförbud på tunnelbanan alltså!""Vagnar för djur""Barnvvagnsvagnar-där kan det för övrigt vara bra att vara om man har mycket packning""Vagnar där de som vill ragga ska sitta"Yes, de har avsatt de främsta och bakersta...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?