Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke S: visst är det märkligt att Ragnhild B, född 1924, känner igen att "sila snacket"? Hon är äldre än mig o vi talade eller betedde oss inte riktigt på detta sätt. Övht är jag förvånad att en gammal adjunkt ger en 5:a på denna text. Den är i o f s ok, men flera meningar kunde strykas p g a upprepningar. Språkligt är den heller ingen sensation, "WOW-typ", och den skulle bli än mer levande om vi fick höra dialogen inledningsvis. Kan man förresten tjuvlyssna när tjejerna pratar så högt att samtliga i caféet hör dem? Sen sägs att: "Ändå skulle hon träffa henne dagen därpå för att visa att hon själv var en trevlig människa." Säger tjejen "trevlig människa" eller är det Sofia Larssons egna ord? Jag tänkte däremot på Cim Efraimsson o att hon har skrivit på samma tema som nu Sofia Larsson gör; om energislukande människor. Och C E har ju sitt eget personliga språk ;-

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?