Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ramona du får ursäkta men nu tänker jag ta dig lite i örat. Du ljuger i den här artikeln. Göran Lambertz har ALDRIG ÄGT någon röd portfölj! Hur vet jag det? Jag skickade din text till honom för ett par timmar sen och frågade. Han sade det var inte sant. Han har aldrig någonsin burit någon röd portfölj. Hela artikeln kryller av felaktigheter. Men Göran bryr sig inte om din text - Han sade till mig att han är van att läsa alla möjliga felaktigheter om sig själv. Han tar det med en klackspark - men det gör inte jag därför att du är en etablerad skribent här på Sourze och det här är nu den tredje gången jag har fångat dig på lögner och okontrollerade saker. Hur vore det om du kanske kollade upp saker och ting innan du skriver dina fantasifyllda artiklar. Varför är jag så tuff mot dig nu? Jo därför att du har hittat på saker i den här artikeln och det är någonting som måste fördömas. Det sänker Sourzes trovärdighet som nättidning!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?