Valt inlägg:
Det är också min åsikt att legalisering är bättre. Det minskar inte antalet sexköp som sådana, tvärtom skulle jag nog hävda, men det minimerar så långt som möjligt det "tillhörande" våldet och missbruket. Men eftersom det är lagligt blir det också en mer acceptabel sak att ägna sig åt, mer öppet. Kände några snubbar i Australien som fick ett bordellbesök i 18-årspresent av sina farsor, och det var relativt vanligt och accepterat att besöka bordeller hade nog varit ännu vanligare om det varit billigare även om det givetvis inte var något man talade om i alla sammanhang. När jag bodde på korridor hade de en årlig tradition kallad Boys Night Out pojkarna ifråga var 17-21, där några inhyrda strippor kom till universitets uppehållsrum och enligt ryktesvägen körde en rätt så avancerad föreställning med geishakulor bakvägen x 2. Detta var alltså något som universitetet måste ha tillåtit eftersom de upplät sina lokaler, och även något som alla tjejerna visste om men de var portförbjudna. Det gick emot min personliga moraluppfattning, men ändå ett intressant fenomen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?