Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Baah löljigt! Östberga är 100ggr lugnare idag än när jag växte upp där på 70-80 talet.. stökiga ungdomsgäng fins i alla förorter och lnne på söder/city.. Speciellt runt medborgarplatsen som du verkar tro är så lugnt. Småkillarna som stökar runt i Östberga är ganska snälla ändå om man ger dom en chans. alltså inte stå på balkongen och skrika stick härifrån jag har rigt polisen! Prova att gå ner och prata med dom istället dom kommer inte skjuta er, tro mig. Vill man ha lugn och ro ska man självklart inte flytta till en förort med flera tusen invånare utan till ett villa omr eller en liten ort där alla känner alla. Vet inte hur länge du har bott i östberga eller var du bodde innan du flyttade dit men det vore intressant att höra vilken förort du tror är så mkt bättre och lugnare? Persoligen bor jag i ett hus som ligger intill östberga vägen och jag ser polisen åka förbi där varje dag flera ggr så den punkten förstår jag inte riktigt heller.. Jag menar absolut inte att klanka ner på dig eller din åsikt ang detta, du kanske har haft otur och råkat ut för mer skit än andra eller nått. Östberga helt ok förort.. /MB

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?