Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hahahaha detta var det roligaste jag läst på ett bra tag om droger!! Börja med titeln bara.. "Marijuana suger" :D Undras om Maria är medlem av någon anti-drogorganisation som försöker appelera till yngre generationer genom att använda hippt xD lingo ._o Maria borde absolut kolla skallen, en eller tre gånger... och börja läsa på. Ingen människa med annat än sallad i skallen kan möjligen tro på detta. "Alkohol är också farligt, i stora mängder. Men du behöver inte särskilt mycket marijuana för att hamna i ett farligt rus, eller bli beroende. Eller vad man nu vill kalla tillståndet som man hamnar i, där man hela tiden söker dessa rus och kickar." Alkohol är farligt, i ALLA mängder. Det DÖDAR hjärnceller och som vi alla vet, reproduceras inte hjärnceller, det sliter ut levern och det är ett GIFT, inte en DROG. Vet du inte vad tillståndet heter ens, ta reda på det då, hur ska du bli tagen seriöst om du som skribent visar att du inte ens vet vad du skriver om?? "Jag känner en tjej vars mamma började röka marijuana. Nu är hon heroinmissbrukare och har förlorat vårdnaden om sina tre barn." Bra som fasen att hon förlorade vårdnaden om detta nu är sant, för en människa som går från majja till heroin ska inte ha några barn.. ens om den aldrig har eller kommer att testa droger dock var det ju tilfället här. "Och jag känner en man som rökte marijuana. Åtminstone tills han, i ett skönt rus, gick ut i havet och aldrig kom tillbaka." Känner du honom? Hur vet du att han lever om han inte kom tillbaka? Haha.. seriöst..... leta reda på huvudet innan du ljuger!! för man ska va KRAAAAFTIGT syrad om man knallar ut i vatten och dör, något som skulle vara omöjligt med marijuana, man förlorar lixom inte känseln.. tvärtom, den förhöjs!!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?