Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#40. Boris. Om kvinnor inte dras till Dig så bör Du kanske ta Dig en funderare vad det beror på. Dras killar till Dig då? Tyvärrkan jag inte svara vad andra ser hos olika män utan kan bara svara för vad jag värdesätter. Jag kan heller inte uttala mig om "kriminella" typer eftersom jag inte känner några sådana av den enkla anledningen att jag anser att en person inte kan födas som kriminell eller inte ska anses kriminell om han eller hon avtjänat ett straff.En person kan naturlitgtvis ha begått en olaglig handling men det är ju inte min sak att ha synpunkter på utan det är något en domstol kan komma fram till.Och vilka är de "bad boys" Du tänker på? Hur många bra killar finns det egentligen då? MASSOR!!!! Så jag förstår inte varför jag över huvud taget ska slösa energi på personer som inte ger mig feedback och intellektuellt utbyte. Allt är ett ömsesidigt givande och tagande vad det än gäller.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?