Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#38. Boris: Självklart är jag en kvinna men Ditt påstående om att kvinnor är ”skapta” till att vara egoistiska kan jag inte hålla med om. Ock kanske JUST FÖRR ATT jag är kvinna så förstår jag inte ”vissa saker”. Är det så jag ska tolka Dig? Det är skitsnack enligt mig för skulle det vara så hur hittar man en man med de bästa generna? Gener är ju olika och vi har olika värderingar vad det är vi värdesätter. Håller med om att alla människor dras till vissa ”typer”, precis som om inte män dras till kvinnor. Vilka anlag rekommenderar Du att jag ska titta efter? Och hur ska jag hitta den rätte? Ska jag annonsera på en kontaktsajt och efterlysa ”MANNEN MED DE PERFEKTA GENERNA? Hur många svar tror Du jag fick och hur många av de eventuella svaren tror Du skulle ta mig på allvar. Kanske det lockade till sig de våldsamma männen. Hos alla människor är det till syvende og sist kemin som avgör om man attraheras av någon eller ej. Jag tycker inte det är speciellt attraktivt med en man som måste hävda sitt mindervärde med att bruka våld på sin partner. Jag undra först och främst vilken syn Du har på kvinnan men också vilken syn Du har på andra män? Män, liksom kvinnor är människor med olika personligheter. Du pratar om ”Bad-boys”. Nu känner jag inte mycket s.k. ”Bikers” och trots att de anses av media som att ”Bad-Boys” är rena svärmorsdrömmen jämfört med dessa personer så kan jag lova Dig Boris att deras moral och respekt för kvinnan innebär att de inte tolererar att män misshandlar eller använder våld. Håller med Dig att det finns de som slår sina kvinnor men tack och lov är de flesta män bra.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?