Valt inlägg:
Nettan999: Förstår du kanske inte? Det första jag skrev, kvinnor är de som väljer! Jag antar att du är en kvinna själv, och då förstår du kanske inte detta, men kvinnor är av naturen skapta att vara egoistiska, det är ju dom som ska välja mannen med de bästa generna till sitt barn som dom ska föda. Kvinnor dras till en viss typ av män, och det är de som är bad boys, klart att ingen kvinna vill bli våldtagen och slagen, det är inte det som de tittar efter i partnerval, utan de tittar efter andra egenskaper som denna typ av män också har, följden blir att kvinnorna blir misshandlade och kanske våldtagna. En annan anledning kan också vara att det är "bad boysen" som syns, de som är framåt och inte tillbakadragna, då är det de som får kvinnor. Förstår du inte heller kanske vad jag skrev om att gå ner sig psykiskt? Det är ju just av att man ser hur det hela fungerar, att kvinnor är sådana varelser som dom är! Allting hänger på kvinnorna, det är deras val, deras beslut som avgör hur människostammen blir i framtiden, och när jag sett hur de fattar sina beslut kan jag inte annat än gråta över mänskligheten.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?