Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har ju bara känt en pedofil riktigt nära: min far.Och de svar han gav mig på många frågor var givetvis tillrättalagda för att ursäkta honom inför mig o mina syskon.Jag kunde Kanske ? förlåta vad han gjort mig men sade att jag givetvis inga mandat hade att förlåta vad han gjort alla andra barn:minst av allt min lillasyster som fått sitt liv delvis totaltförstört av honom.Jag hade heller inga tankar på att hjälpa honom om vår storebror kom för att mörda honom vilket var hans stora skräck.brorsan blev proffsbrottareJag lovade att inte ställa mig i den kön som skulle kissa på hans grav men det omöjliggjorde änkan genom att sprida honom i minneslund: I dag klandrar min vuxna dotter mig för att vi umgicks trots att jag hade småbarn.Att han aldrig fick vara ensam med dem tycker hon inte är en ursäkt.Sonen däremot tycker det är Ok att han fått lära känna sin morfar.Det finns nog inget rätt eller fel här:jag hade ju bara honom då det var han som hjälpte mig finna mina syskon

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?