Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vet inte vad jag ska säga om artikeln? Normalt brukar jag inte lägga in egna värderingar men jag kan inte låta bli när det gäller denna. Du skriver att Du känner Dig utanför samhället. Hur menar Du då, ska pedofiler starta en förening där alla medsamma intressen kan samlas en kväll och titta på barnfoton tillsammans? Samhörighet har man när flera delar samma intressen och även om det finns fler än Du med intresse för barn så är det inte något majoriteten främjar, i alla fall inte öppet. Vi har ju Alliansen och vad jag förstår så var deras budskap att ingen skulle behöva ha något utanförskap. Nu gillar jag inte Alliansen speciellt mycket. Jag kan inte känna någon som helst sympati för Dig eller andra pedofiler av den enkla anledningen att man inte respekterar människan. All form av tvång är en form av övergrepp. Där vill jag nog jämställa många myndigheter som är värre än pedofiler på så sätt att pedofiler är sjuka, VILKET INTE ÄR NÅGON URSÄKT, men myndigheterna däremot anses inte sjuka utan utsätter ständigt och systematiskt utsatta och personer i underläge för övergrepp. Fysiska eller psykiska våldtäkt….Vad är egentligen skillnaden för den som blir utsatt för detta övergrepp? Gemensamt är att oavsett vilket så får människor men för livet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?