Valt inlägg:
vi bästmmer över barn föratt hjälpa barnen att de utväcklas och genom den här prossen barnen lär sig livet. med våra hjälp inte gör vi såna för våra skulld gör vi allt för barn för barn skulld!!!!!!!!!!! barnens skulld!!!!!!!!! barnens Skulld!!!!!!!!!! jag har ingen rättighet att tänka på mina kännslor som en pedofil . barn är en människa som behöver våra hjälp för att de kan försvara sig själv. Pedofili och sadism och mudering och candibalism är det samma föratt alla de åckså tänker för deras kännslor. Vad jag känner för fel sätt måste repareras eller dödas om den är fel inte kommer på ander stakars oförsvara miniskör. Ingen i den här världen har rätt att förstöra ett barn för hans skulld för ingen örsak är acceptable. Instelt du bryr om dina kännslor du tännker hur du kan behndla dig säjlv från den här farlig sjukdom. det här psykisk sjukdom.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?