Rapportera inlägg

Valt inlägg:

hej , ingen pedofil , de liknande att man säga värför folket tita på mig ner när jag känner att jag vill döda nån, det är mina vilja och jag känner att jag vill göra det, pedofilier är kriminaler inte bara föratt lagen säger even föratt manskligheten och våra existens säga att de är sjuka och farliga för andera. Vem kommer acceptera att du har sex med ett omedveten barn. En stackars barn vill inte sex och förstår inte vad du känner han eller hon är barn fattar ingenting om såna saker hur kan du som en varelse even kan tänka så här om dina kännslor. Ha sex med ett barn det exct samma att ha sex med en dödkropp som kan inte bästemma över sin kropp föratt hon/han är död , ett barn vet ingen tings om det hur kan du tänka du force your slef och tänker om dina kännslor hur det går med barns kännslor, har du tänkt om den even en skund. Vet du värför vi vuxna maniskor bästemmer över barn har du tänkt om den där för de kan inte bästmma för att de är inte på den nivå in dras kropp och mental.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?