Rapportera inlägg

Valt inlägg:

/Jocke- halvloggad, SKulle det vara nån ursäkt menar du? man kan ju "försvara" frånvarande pappa med att han inte själv vart bekräftad. Men det vart inte jag heller. Men jag tog ett vuxet beslut att inte vara en skitförälder bara för att mina varit det. Man har ju ett val när man får barn att ta ansvar för eller hur? Sen var det han som tog steget till skilsmässa för att fortsätta med den yngre kvinnan han gått bakom min rygg med. Och det är genomskitsnack att det skulle vara lönsamt som kvinna att vara skild!. Det har varit ekonomisk katastrof eftersom han skiter i sitt ansvar. Vilken planet kommer du ifrån? Han vill var pappa på papper, men minsann inte i verkligheten. Alla ni som tror att det är räkmacka med alla rättigheter att vara ensam mamma kan få veta sanningen av mig. Det är så osant det kan vara. Att det fungerar så som det har gjort är helt sjukt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?