Rapportera inlägg

Valt inlägg:

På tal om "hela kriget mot mänskligheten" som jag nämnt i annan tråd, denna observation från i våras och förresten hela tråden den förekommer i är lite intressant:  http://www.sourze.se/forum/thread/10363486/page2#post10749782   "tydligen produceras DMT antagligen av allt levande.  Och i Australien vill man förbjuda allt som producerar DMT.  För de människor som saknar tankeförmåga, så kan jag förtydliga att man alltså skulle förbjuda livet."  Eller senaste nytt från /c/a/2011/10/28/MNA31LNQ5S.DTL SFGate / San Francisco Chronicle, eller, ser när jag tittar efter att de i sin tur fått nyheten från Rob Stein, Washington Post, iallafall "Panel endorses anthrax vaccine test on children".  Alltså att en bunke regeringsrådgivare rekommenderar att man sprutar mjältbrandsvaccin i barn för att se vad som då händer.  Väl att märka, de mjältbrandsbrev som har spritts i USA har innehållit mjältbrandssporer från USAs egna biologiska vapenlabb...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?