Valt inlägg:
ingloz Glöm inte att dee fanns tusentals barnhemsungar i Sverige när jag föddes.Jag är på inget sätt unik eller ensam.Skolagan drabbade många forterbarn hårdadre därför att lärarna slapp stå till svars inför föräldrar.Psykvården likaså:att utnyttja mig var helt riskfritt.
Nu I jul fortsätter ju sexhandeln som vanligt o många små flickor låter sig våldtas av polisen av rädsla för att bli inburade på något ungdomshem.De äldre skräms mera av att bli av med bostad o barn om de nekas.Men kunderna brukar vara extra rara runt jul med tröst o presenter.Vi har båda mist våra barn men jag undrar ifall jag klarat det som du :ett vuxet barn! Så många flera år av minnen att sörja.O din kamp emot sjukdomen:jag tycker att du är stark.Jag sade det till min äldre sysyer, som kämpat många år emot sin canser o som förlorat sin man sedan 45 år,sitt hem sedan 40 år,sitt barnbarn o sin dotter på 40 år,sin hund o den lilla katten hon fått ärva efter dottern:allt inom 5 år.Du är strak sade jag.Hon svarade.Har jag något val? Vi får ta det en dag i sänder som Lina Sandell skrev i sin psalm.Min lillasyster har just opererats för canser o hon är skör:henne hade vår far tillgång till åren upp till 11 års ålder.Vi kan bara hoppas.Själv har jag det bra så länge jag får behålla mina gubbar o särskilt den käre för utan honom vet jag ärligt inte ifall jag skulle kunna ens andas.Men jag är lyckligt lottad med min älskade tädgård,mitt underbara bibliotek o möjligheten att kunna vara hemma hos Rolf dygnet runt de här 7 åren.DET är lycka det!!Samt taxi avstånd till ett stort urval teatrar.O en Bassett i sängen. Jag har haft tur i livet o alla mina män jag är ju polygam har givit mig gränslös kärlek.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?