Valt inlägg:
Att vara udda?
En fördel?
Om ni visste hur mobbad "horungen" var hela uppväxten o det även av vuxna personer som borde vetat bättre.Om ni visste hur mycket stryk jag fick i skolans klass 6 o 7 för att jag inte höll med läraren. Om ni kunde ana hur mycket sexuellt våld jag blivit utsatt för av både mentalvården som "barn" men främst från polisen under åren med strippateljen o under arbetet med föreningen för sexarbetare. O ni skulle se vilka hatbrev jag kan få på min mail om jag skriver om "fel" ämne eller har "fel" åsikt .Som Björn Afzelisus alltid sade; "De flesta går med strömmen om de kan!De flesta vill ha lugn o ro!" Men jag har för länge sedan lagt över problemen där de hör hemma. Att min pappa var pedofil var hans problem och livs tragediInte mitt.Att polisen har rötägg inom kåren som spöar upp horor är poilsledningens problem. Absolut inte mitt. Liksom allt annat jag inte kan göra någonting åt.Att det finns personer som sitter o skriver hatbrev i stället för att leva ett bra liv är urtragiskt men heller inte riktigt mitt problem ifall de inte attackerar mig fysiskt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?