Rapportera inlägg

Valt inlägg:

# 10/ Du impar mer o mer på mej, Utforskaren!! Jag tvingas hålla med i det mesta du påstår, men jag blev inte bli klok på vad det var för signal som pep när jag läste partiet om Reinfeldt kontra Jesus ... Men, så klack det till: I min version använde jag ordet "jämställer" medan du skriver "jämför" ... "Det är dom små, små detaljerna ..." och det var jag själv som råkade dra till med fel ord - För aldrig i livet att jag går med på att någon "jämställer" sej själv eller någon annan med Jesus. Lennart Karlsson "jämställer" inte heller Reinfeldt med Jesus utan säger med skämtsam ironi att vi valt en lokal Jesus som tar hand om allt ... "jämföra" kan man ju däremot göra med vad som helst när andan faller på. Det går ju utmärkt att jämföra apor med människor. De har båda armar och ben och kan använda sej av verktyg. Värre blir det om vi försöker jämställa dem. Det går inte alls. Skillnaden är för stor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?