Valt inlägg:
ingloz, Lennart Karlsson menar allvar som han framställer med ironi, kanske ett bra sätt att berätta sanningar på? Om nu inte alla jämför Reinfeldt med Jesus direkt så ligger det som ett gränsfall om man får tro på vad folk snackar om på gatan. Nåväl mitt inlägg talar sitt eget språk att vem eller vilka ska ta hand om vårt lands styre och har kraften att stå emot omvärldens påtryckning genom orimliga krav, vi som nation har i en mycket lång tid varit ett föredöme för andra länder men den sagan är all, nu får vi kämpa var och en för vår existens och det imponerar föga på omvärlden och därför tror de att vi kan behandlas hur som helst. Det stora problemet är att våra folkvalda går på omvärldens linje och resultatet har blivit därefter, ibland får man för sig att SD kritik är berättigad mot landets styre och en del sanning levererar de enligt min mening. Men vi vanliga dödliga har inte mycket att sätta emot, för vi har kollektivt sett gett upp vår tanke att kunna styra politikerna som vi tyvärr givit all vår makt till. Frågan om vi kan lita på våra politiker är passé för länge sen, jag tror att vi aldrig mer får vår röst hörd, inte så länge vi inte kräver våra rättigheter vad det nu innebär är ju upp till var och en, personligen efterlyser jag den totala sammanhållningen så att inte våra politiker vågar köra över oss som de gör nu.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?